Rantau Asia Tenggara dengan hutan tropika khatulistiwa sememangnya kaya dengan tumbuh-tumbuhan herba. Sejak turun-temurun lagi, pemakanan herba telah pun menjadi amalan untuk mengatasi segala masalah kesihatan. Hidup sihat berasaskan herba kini memasuki era moden.

LSA dibawah jenama VIANKO NATURA telah berjaya menggabung produk-produk herba secara komersil. Sehingga kini, 9 jenis produk telah pun dipasarkan dan banyak lagi akan dilancarkan pada masa akan datang dengan sasaran sebanyak 30 produk sehingga berakhir tahun 2011 ini.

Monday 5 September 2011

INSTANT ICE LEMON TEA


KANDUNGAN UTAMA: 
Serbuk Lemon Semulajadi dan Ekstrak Stevia

Lemon adalah buah yang kaya acid sitrat, kalsium, magnesium, vitamin C, bio flavonoids, pektin, dan limonene yang mampu mencegah infeksi. Hebatnya, di sebalik buah sederhana ini tersimpan pelbagai khasiat yang mampu menyembuhkan pelbagai penyakit. Berikut antara kelebihan buah lemon:

Mengurangkan stres 
Penelitian menunjukkan bahwa minyak atau balsam aroma lemon memiliki efek menenangkan yang boleh meredakan pening, kelelahan, kegelisahan, rasa gugup dan rasa tegang.
Ubat Selesema
Ketika anda terkena selsema, khasiat lemon berfungsi dari dalam dan luar. Dari dalam, kandungan vitamin C mampu meningkatkan daya tahan tubuh dari luar, kandungan antivirusnya yang mencegah virus daripada berkembang biak.

Ubat nafas berbau
Selesai makan makanan seafood yang hamis, merokok, atau minum alkohol, biasanya mulut akan berbau. Untuk menyegarkannya, anda boleh cuba minum air lemon untuk menghilangkan bau yang tidak disenangi yang keluar dari mulut.

1 Kotak (18 Sachet)
SemenanjungSabah/Sarawak
RM24.90RM27.50

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...